Passa al contingut principal

"Detectiu" a TV3: val més que parlin de nosaltres

Recentment un company comentava el nou programa "Detectiu" de TV3 en termes força crítics. Vaja, que es cagava en tot. Ja tenia pensat veure'l, però els seus comentaris em van acabar de fer decidir. Així doncs, aquest cap de setmana vaig decidir aparcar els documentals de la BBC i mirar-me el 33 que, tot sigui dit de pas, ja és un canal que tinc sempre força present en els meus zappings.

És evident que el programa en qüestió es força peculiar. La seva estètica em va recordar aquelles velles pel·lícules de cine negre amb en Humphrey Bogart, però actualitzada al segle XXI. Hi dic recordar, només recordar. De fet, podríem dir que quasi ni això. Vaja, que en Ramon Duarte, el protagonista, no li arriba a en Humphrey ni a la sola de la sabata.

Qui s'esperi veure quelcom tipus los hombres de paco val més que no perdi el temps canviant de canal. Si ho fa, es trobarà amb una barreja de documental i ficció amb un ritme un pèl lent. Això de no saber on comença i acaba la realitat sempre m'ha produït una certa urticària, al final no saps mai què és què. Però en fi, siguem positius. Si més no, parlen de la professió i la donen a conèixer, tot i que el que hi apareix no tingui massa a veure amb la realitat (si més no, amb la meva).

Si voleu criticar, diumenges als vespres al 33 o consulteu aquí.

Comentaris