Passa al contingut principal

Més raons per no sortir de casa

Els que em coneixeu ja sabeu que estic en una fase vital en que evito sortir de viatge. Són ja molts anys donant voltes i perseguint gent... Arriba un moment en que ve més de gust estar-se a casa actualitzant el blog ;)

Lamentablement de tant en tant toca moure's ràpid i ens veiem obligats a utilitzar els avions. Com també sabreu uns quants, hi ha pocs llocs on em posi de tanta mala llet com en un aeroport. Quina manera de fer-nos anar en ramat! I tot per no massa res. No me les donaré d'expert en seguretat i menys en el sector aeroportuari, però és evident que ens estan prenent el pèl. L'actual configuració de la seguretat en aquests centres només serveix per que unes poques i ben relacionades empreses s'estiguin forrant gràcies als nostres impostos. Des d'aquí i amb el meu titulín de Director de Seguret sota el braç, m'ofereixo per buscar solucions creatives a qui estigui interessat en pagar-me un bou sou.

Com que m'imagino que cap de les empreses mencionades correrà a solucionar-me la vida, em permeto recomanar-vos els següents articles:

La seguridad antiterrorista en los aviones, vista por los pilotos

que fa referència a A Pilot on Airline Security

Comentaris